Thursday 6 December 2012

Aku harus terima semua ini

Salam,Awak saya tahu kehadiran saya tidak bermakna bagi awak..Tak pe la awak saya faham dan saya pun makin hari saya belajar untuk lupakan awak.. Sekarang ni saya happy sangat2 walaupun tanpa awak,dan sekarang ni pun say dh xcuri2 nk tgk awak sebab sya boleh belajar untuk lupakan awak.Saya kena belajar harus terima kenyataan bahawa saya hanya bertepuk sebelah tangan...Tak pe2 ini mungkin pengajaran pada saya untuk mengenal tentang kehidupan yang hanya sementara...Saya sudah melupakan awak,siapa awak?tak perlu saya ingatkan lg...Saya akan kembali seperti mula2 saya sampai ditempat kerja, saya akan tak pernah nk mengenali awak,kerna saya tak layak untuk awak......Awak selamat tinggal,saya ucap kan... Kerana awak telah hadir dalam hidup saya walaupun hanya seketika,saya cukup hargai dan ini lah kali terakhir saya tulis tentang awak,saya berjanji tiada apa2 perlu di ingatkan tentang diri  awak,Wasalam.... 

0 comments:

Post a Comment